Kierroksen teemana Terveellinen leipä.

Emo viestitteli tänään koodin ja vähän niinkuin sekunnilleen kerkesin postiin ennen sulkemista :) Kannatti rynnätä, palkinnoksi sain suuren ja painavan paketin. Taas yksi kierros loppu, miten aika voi mennä näin nopeasti!

IMG_4681.jpg

Kuvassa näkyy kortti, jossa parini terveiset. Kortissa lukee: kun reseptissä sanotaan "lisää viiniä", älä koskaan kysy "mihin". Tämän muistan :))

Paketista löytyi:

- kaurahiutaleita :) 

- kaurajauhoja :)

- seesaminsiemeniä

- pellavansiemeniä

- auringonkukansiemeniä

- Gingerbread -maitosuklaalla päällystetty maustekeksi

- sitruuna-hunajaa

Siemeniä erilaisia, vau. Kaikki tulevat käyttöön mm. saamani Siemennäkkärin ohjeeseen. Aioin kokeilla sitä heti, kun aika sallii. En ole aiemmin sellaista tehnytkään. Toinen ohje oli mansikkainen aamiaiskakku. Kokeiluun!

Maustekeksit olivat hyviä :) Jännän makuisia. Hunajaa olen itse asiassa alkanut käyttää vasta ihan hiljattain maustamiseen. Sitruunasta pidän, eli tätä kokeilen innolla kun oikea aika eteen tulee :)

Ihanaakin ihanampi ajatus näissä paketeissa on ollut nuo Virtasalmen jauhot ja hiutaleet :) Tässä huomaamme, että parini on kuunnellut, katsellut ja tarkkaillut sanomisiani :)) Syön joka aamu kaurapuuroa ja kyllä, näistä hiutaleista tehdyt jauhot ovat paaaaaljon apremman makuisia kuin muut. Nyt mulla on noita herkkuja pitkäksi aikaa, pärjään kesään asti kun pääsen taas Itä-Suomeen itse ostoksille. Olen niin otettu, kiitos!  

Ja sitten paketti, jossa oli tämä:

IMG_4682.jpg

Mukana teksti: " I hope this peace has personal meaning just for you ...a little reminber... a reflection... a gesture that arks a memory. " Kaunis! Mulle tuli tästä enkelistä tosi rauhallinen olo, kun sitä katselen. Hahmona enkeli on mulle rauhoittava, olen aina tykännyt. Kiitos paljon lahjasta parini! Kaunis.

 

Kukas parini sitten on ollut, kuka on lähettänyt näitä osuvia ja innoittavia paketteja minulle tämän kierroksen ajan. Hän on Sanja Sokerivaltakunta -blogista. Blogissa olen vieraillut aiemminkin mutta nyt tutustun siihen aivan eri tavalla. Kiitos Sanja! Olen nauttinut täysillä näistä paketeista ja ohjeista! Hyvää ja antoisaa vuotta 2015 myös sinulle perheineen.