Kierroksen viimeisen paketin hain eilen. Teema oli vapaa ja parini oli koonnut sen hemmottelun ympärille. Onnistui siinä melkoisen hyvin, sillä suurin osa tuotteista on jo käytetty :) 

Salainen Leivontaystävä jatkuu mutta itse missasin ilmoittautumisen, kun olimme pojan kisamatkalla. Noh, katsellaan seuraava kierros vierestä ja sitten jouluksi taas mukaan :))

Tällainen sisältö paketista löytyi:

SLY23-3-normal.jpg

- käsivoide (on muuten hyvää rasvaa, olen käyttänyt ennenkin!)

- kasvonaamio (olen yksin kotona, joten heti eilen meni käyttöön tämä. Ihana olo, kiitos!)

- suklaalevy (juu, olen yksin kotona.... Hyvää oli :D)

- silikonisia muffinivuokia (Kiitos suuri! Näitä löytyy ennestään mutta ei kovin montaa, eli tarpeeseen tulivat)

- ohje gluteenitomaan tiramisuun. Menee varmasti kokeiluun. 

Parikseni paljastui Maikku http://littlemaikku.blogspot.fi/ -blogista. Aivan uusi tuttavuus minulle, eli seurantaan meni. Kiitos menneestä kierroksesta! Olin kovin otettu ohjeista, jotka olivat gluteenittomia. Ohjeita on testattu enemmänkin kuin tänne postattu ja maistuvia ovat olleet kaikki. Kaikille.