Salaisen Leivontaystävä -kierroksen emo lupasi palkita kahden rinkiläisen "porkkanalla", mikäli syyskuun kierros sujuu mallikkaasti. Iiks, tänään hain postista tuon porkkanan! Eli minä olin tuo toinen palkittu :)

Tässä se porkkana:

 

Paketti sisälsi:

  • kirsikkavanukas -ainespussin (aah, rakastan kirsikoita! En vain uskalla mainita sitä ikinä, koska olen _tuoreille_ kirsikoille erittäin allerginen ;))
  • mascarpone-mansikka täytesuklaalevyn (nams!)
  • sahramia (joulu lähestyy..)
  • punaista liivatetta (tätä on pitänyt ostaa jo pitkän aikaa)
  • 4 pussia värisokeria (ihania uusia tuttavuuksia)
  • 3 tobleronea (nämä syötiin jo :D)
  • korkkarin muotoisen piparimuotin (tällaista minulla ei olekaan! Tilauslistalla oli kylläkin)
  • tyllan pesuharjan (samoin tämä, tilauslistalla, jonka olen ajattellut tehdä sly-alekoodilla)
  • kortti, kauniin tervehdyksen kera

 

Nami-Hiiri emolle suuren suuret kiitokset! Vieläkin olen häkeltynyt tuosta paketista, ylipäätään siitä, että sen sain. Ja sitten se olikin paketti täynnä kaikenlaista porkkanaa.Kiitos!!