Kierroksen teemana kahvikakku ja "pakollisina" mukana tumma suklaa ja piparkakkumauste.

Sain eilen koodin pakettiin. Parini oli merkannut aivan oikein paketin määränpääksi lähimmän Siwan mutta se löytyikin Siwasta, jonne meiltä on 3,9km. Lähin Siwamme sijaitsee oikeasti 800metrin päässä! Myyjätyttö arveli, että nämä jaettaisiin nykyään postinumeroiden perusteella ja siksi oli päätynyt tuonne. Pieni paniikki iski, sillä en omista autoa, bussit ei oikein kulje tuonne, olen kipeä, en pysty fillaroimaan jne. Pitkään myyjän kanssa pähkäiltiin, mitä tehdä. Ei auttanut, pääsisin hakemaan paketin ensi sunnuntaina. Iso ehkä sekin. No, olen ennenkin kehunut miten ihania hoitolasteni vanhemmat ovat ja tänään yksi heistä tarjosi kauppaan kyytiä -kauppaa en edes ajatellut mutta paketti! Ja nyt se on mulla tuossa edessä pöydällä levällään :) Ja hei, paketissa oli jotain kaipaamani parantavaa, joka itseltäni loppu! :)

Eli tässä:

IMG_4359.jpg

- täysjyvä kaurajauhoja (parini, sinä ihana! Yhden poikani kanssa eletään varikkoelämää kilpalajinsa parissa. Virtasalmella Motoparkissa ollessamme yksi vakikauppa on aina Virtasaleman pieni Sale, koska siellä myydään näitä Virtasalmen Viljatuotteen tuotteita! Mä olen niin rakastunut niihin ja hamstraan aina niitä mukaani. Nyt paketista silmille loikkasi tämä ja olen aivan sanaton..)

- polentaa

- maissijauhoja

- vaniljatanko

- tummaa suklaata

- kanelitanko, inkivääri ja neilikka

- aloe veran tuoksuisia tuikkuja (tässä vieressä tuoksuvat :))

- sekä reseptit: suklaakakku, kahvikakkku ja muffinssit omenalohko twistillä. Gluteenittomat! Ohjeet ovat gluteenittomia :) Kiitos! Muuta en osaa sanoa, kiitos.

 

- paketissa oli myös hyasinttipakkaus. Olen toiminut ohjeen mukaan, nyt vain odotellaan :) 

IMG_4362.jpg

Niin ja se, mikä tekee elämästäni helpompaa. Neilikka, kokonainen neilikka. Mulla on meneillään jo pitkään kestänyt, erään tapaturman jälkeinen hammasremontti. Kipuja paljon jne. Kemiallisia särkylääkkeitä en syö, luonnollinen elämä luonnollisine aineineen on osa mua. Neilikka on parasta hammaskipuun, kokonaisena pureskeltuna. Auttaa nopeasti ja puuduttamalla. (hammaslääkärin käyttämä paikkaus- ja puudutusainekin sisältää muuten neilikkaa). Eli ensin neilikka suuhun ja ehkä lopuista osa pääsee leivontaankin :D

Kiitän pariani! Paketti oli huikea, huolella mietityt tuotteet ja kivat reseptikortit.