Salainen Leivontaystävä 16 -kierros päättyi osaltani tähän pakettiin. Teemana oli Viileät illat - piirakka ja juoma. Tämä oli ensimmäinen kierros sly:tä minulle mutta seuraavaan olen jo ilmoittautunut. Oli kyllä yhtä ihanaa koota pakettia omalle parilleni kuin saada omiakin paketteja. Jokainen saatu paketti oli iso ja ihana yllätys!

Tässäpä pakettini:

 

Paketissa oli siis

  • silikoninen piirakkavuoka (minulla on parikin samaa sarjaa olevaa erikokoista vuokaa, joten iso kiitos tästä!)
  • koristelulätkät (sydäntä lukuunottamatta noita muita kuvioita minulla ei ollutkaan)
  • kondensoitua maitoa (kai se on lapsille banoffeeta alettava vääntää ;))
  • hawai mix -kuivatut hedelmäpalat sekoitus pussi (nams, avattu jo..)
  • karkkeja (herkkuja, mitä nämä onkaan oikealta nimeltään, lumipallokarkeiksi niitä kutsumme)
  • mangoteetä -orgaaninen vihreä tee mangoaromilla (apua, miten hyvää! Oli pakko heti maistaa, koska oli ihan uusi tuttavuus minulle, vaikka teetä kaiket päivät litkinkin)
  • ohje broileripiirakkaan (hmm ...uunissa...)
  • itsetehty kortti

 

Parikseni paljastui Heidi Mammanleivontanurkasta. Kiitos paljon samalla paikkakunnalla asuva :) leivontaystäväni! Jokainen paketti oli todella miellyttävä ja tarpeellinenkin yllätys. Ne olivat kuin minulle tehty :) Postiin piti rynnätä aina heti lappusen tultua ja autossa jo kurkata paketin sisään. Itsetehdyt kortit olivat myös iso plussa :))

Maukasta ja värikästä syksyä sinulle!!